Rólunk

várjuk sok-sok szeretettel!

Magyarország Bükk-hegységében kb 600 méter magasan fekvő kempingünk, Eger és Miskolc között, a Bükki Nemzeti Park területén várja minden kedves kirándulni és pihenni vágyó vendégét.

Könnyen megközelíthető helyen, vadregényes tájon, jó levegő és teljes kikapcsolódás lehetőségének kínálása mellett várjuk Ön és kedves családját, hogy fedezze fel a Bükk hegység kincseit.

A közel 2 hektáron elterülő kempingünk befogadó képessége kb. 400 fő, ebből 65 fő elhelyezésére van lehetőség a 2-3 illetve 4 ágyas üdülőházakban a sátras és lakókocsis vendégek mellett. A kemping lehetőséget nyújt különböző sport rendezvények, gyerek táborok, osztály kirándulások, találkozók szervezéséhez. Érkezzen akár gyalogosan, biciklivel vagy gépjárművel, mi szívesen látjuk.

(Házaink komfort nélküli faházak, világítással, elektromos csatlakozóval ellátva!)

Megközelíthetőek vagyunk: Eger-Felsőtárkány-Répáshuta-Hollóstető, valamint Miskolc – Lillafüred (7km) – Hollóstető útvonalon Bükkszentkereszt irányába. Menetrend szerinti autóbuszjárat indul   Miskolc Búza-térről a „9″-es megállóhelyről Bükkszentkeresztre, Lillafüreden keresztül kb. óránként. Menetidő 45 perc.

Reméljük, hogy hamarosan Önt is a Vendégeink között üdvözölhetjük!

Györgyi & József

tAPASZTALAT

Közel 30 éve üzemeltetjük ezt a Kempinget, mely idő alatt temérdek tapasztalatot halmoztunk fel. Igyekszünk ezt a rutint átültetni a mindennapokba, hogy még kellemesebb legyen az ittartózkodása.

TERMÉSZETESSÉG

Szabadidőnkben mi is az erdőt járjuk, imádunk gombászni, túrázni, vagy csak élvezni a közeli termálfürdők kényelmi szolgáltatásait. Szívesen adunk tanácsot a közeli látnivalókkal kapcsolatban.

hitelesség

30 évünk alatt

Vendégéjszaka

miért válasszon minket?

Számos lehetőség

Kempingünk tökéletesen alkalmas helyben való időtöltésre, a csodálatos környezet számos lehetőséget tartogat magában. 20 km-es körzetben mindenki talál magának szórakozásra, túrázásra, kikapcsolódásra lehetőséget.

Legyen nálunk a bázis!

Csendes, nyugodt környezet

Kempingünk közigazgatásilag Bükk – szentkereszthez tartozó Hollóstető völgyében, csodálatos környezetben helyezkedik el. Gyönyörű táj, madárcsicsergés (Natura 2000-es terület), friss levegő és nyugalom.

Rendezvény helyszín

Előre egyeztetett időpontban és feltételek mellett bármilyen csoportot/rendezvényt (baráti/családi összejövetel, osztálykirándulás, tréning, kerékpártúra, motoros és autós  találkozó) szívesen fogadunk!

vendégeink mondták

Eredetileg 3 éjszakát terveztünk de 4 éjjel maradtunk. Nagyon jól éreztük magunkat. Tiszta, szép nyugodt hely. A 1.5 éves kislányom is imádta. Jövőre is visszamegyünk. Köszönünk mindent

Noémi

Gyönyörű környezet, friss levegő, kedves házigazdák.. És nincs szúnyog.

Jó hátizsákos turistáknak

Rita

Bátran ajánlom mindenkinek!!
Gyönyörű környezet, közvetlen barátságos tulajdonosok!
Elvileg egy éjszakát állt szándékunkban ott tölteni, de kettő lett belőle!
Mindenképpen visszamegyünk!

Edit

Igaz csak éjszaka volt, de gyönyörű környezetben, a vendéglátó is nagyon kedves! Egy negatívum a kislányom részéről: nem hozhatta haza Daisyt, a kutyát tehát mennünk kell még! Másnak is ezt ajánlom!!!

Merci

Gyönyörű hely, családias hangulat, esténként tábortűz….
El kell jönni megnézni, megtapasztalni..

Erzsébet

Piękne miejsce, gospodarze bardzo mili.

Arek

A szállás mesés helyen van, az erdő közepén, de csak pár percre a buszmegállótól. Az állatsereglet bűbájos, főleg Egyes, Kettes, a cicakutyák, meg Daisy, de van két páva is(!). Györgyi, Józsi, meg Dia hihetetlen jófejek; rengeteget nevettünk. A hangulat családias. Több emberrel is összebarátkoztunk. Szerintem 10-es!:)

Ágnes

Imádni való ez a hely! Köszönjük!